|
YEACH!Extra forum! Forum ogólnotematyczne
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misti12
Najlepszy Moderator
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Sob 13:33, 15 Wrz 2007 Temat postu: Kody do simsów 2 |
|
|
Kaching Daje 1 000 §
Motherlode Daje 50 000 §
MoveObjects [on/off] Pozwala przesuwać obiekty których nie można
Aging [on/off] Włacza/wyłacza Starzenie się simów.
StretchSkeleton [liczba] Powikszenie lub zmniejszenie sima (2.0 podwójna wielkość, 0.5 połówka sima).
intProp maxNumOfVisitingSims [liczba] Daje wszystkie wskaźniki na pełne na parceli publicznej
boolProp snapObjectsToGrid [true/false] Można umieszczać obiekty gdzie chcesz
boolprop constrainFloorElevation [true/false] Można budować inaczej*wymagane do poradników niektórych*
boolProp simShadows [true/false] włacza/wyłacza cienie.
intProp censorGridSize [0 - 8] zmienia rozmiar cenzury 0- nie ma cenzury
8 = normalna cenzura
boolProp displayPaths [true/false] True = Pokazuje scieżke
faceBlendLimits [on/off] Przy tworzeniu rodzinki pokazuje Limity
boolProp constrainFloorElevation [true/false] Możecie rządzić na przyległych terenach
Autopatch [on/off] Automatyczne Aktualizacje
Exit Wyłacza Okno kodów
Własny Biznes:
AddneighbortoFamilycheat [on/off] Możesz przyłaczyć do rodzinki sima który aktualnie cie odwiedza
Forcetwins (po wybraniu tego sima)Bliźnięta sie rodzą
Plumbbobtoggle [on/off] Włączenie/wyłaczenie diamentu nad głową sima
Sethour [0-23] Zmienia Czas
Ctrl + Alt (inaczej Move_objects on Szybciej)
Nocne Życie:
boolprop allObjectLightsOn [true/false] Światła stale sie swiecą
familyfunds nazwisko ilość$ Daje rodzinie "nazwisko" "ilość$" pieniedzy
roofslopeangle [15 – 75] Zmienia kąt dachu
showHeadlines [on/off] Widzimy myśli sima
unlockCareerRewards Odblokowuje nagrody za pracę
maxMotives Daje Simowi pełne Funkcje (głod,higiena itp.)
motiveDecay [on/off] Blokuje Aspiracje
aspirationPoints ilość Daje WYBRANEMU simowi "ilość" punktów aspiracji
lockAspiration [on/off] Włacza/wyłacza zmiane aspiracji
aspirationLevel [0 – 5] Zmienia kolor aspiracji 0-czerwona 5-biała
agesimscheat on włacza zmiane wieku sima (nacisnąć "shift")
setLotLightingFile [nazwa_pliku] Umożliwia własne ustawienia Światła w danej parceli (plik własny)
Na Studiach:
boolProp allow45DegreeAngleOfRotation [true/false] Pozwala obracać obiekty o kąt 45 Stopni( obracanie: "<" lub ">")
setHighestAllowedLevel [liczba] Możesz dostawić "liczba" pięter
boolProp dormSpecificToolsDisabled [true/false] odblokowuje zmiane specjalizacji Domu na Uniwersytecie
changeLotZoning [residential/community/greek/dorm/secretsociety] Zmienia Typ Domu na:
residential – Rezydencja
community – normalny
greek – Grecki Dom
dorm – Bractwo
secretsociety – Tajne Stowarzyszenie
Filmowe Kody:
Slowmotion [0-8] 0 = normalne tempo; 8 = 8 razy zwolnione tempo
Boolprop enablepostprocessiong [true/false] Musi być ustawione na TRUE aby widać było filmowe efekty
Bloom [R] [G] [B] [X] Zmienia kolory Barw R-Red(czerwony)G-Green(Zielony)B-BLue(niebieski)Nasycenie barwy (wpisz od 0 do 255) liczba x oznacza rozstawienie barw
Filmgrain [0-1] Efekt Ziarna na Obrazie
Letterbox [0.0 - 0.4] Robi zbliżenie na środek sceny reszta jest w ramce
Virgnette [X] [Y] [X] Wyostrzenie obrazu wpisujesz od 0,0-0,1 zamiast X
Do budowy domu:
boolprop lotWater [true/false] False = Zabiera wode z Terenu.
boolprop lotTerrainPaints [true/false] False = zmienia obraz ziemi
boolprop showFloorGrid [true/false] Pokazuje w dziale zakupów piętro w ciekawy sposob.
boolprop objectShadows [true/false] False = wyłacza cienie obiektów.
boolProp guob [true/false] False = wyłacza sciany obok obiektów.
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] True = Obiekt może być wykorzystywany tylko przez sima który wszedł do trybu kupowania.
boolprop locktiles [true/false] False = Wyłacza podpowiedzi.
deleteAllCharacters Usuwa wszystkich z miasta!(nieodwracalne).
TerrainType [desert/temperate] Zmienia teren
boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] False = niepokazuje terenów sąsiednich
boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] False = nie pokazuje dróg
boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] False = niepokazuje Dróg
boolprop displayNeighborhoodWater [true/false] False = niepokazuje Wody
boolprop displayLotImposters [true/false] False = nie widać podziemi
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] False = nie widać mostów
boolprop lotTerrainLighting [true/false] False = Parcele są nieoświetlone
boolprop carsCompact [true/false] True = samochody są wydajniejsze
boolProp carsOnRight [true/false] Auta jeżdżą w prawo nie w lewo
terraintype [desert/concrete] Typ terenu
nhdregiontype desert [desert/concrete] Typ terenu w konkretnym mieście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tiunivell
Najlepszy Administrator
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Sob 17:37, 08 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Przydatne.Ale myslalam ze znasz wiecej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 17:10, 09 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Idioci grają na kodach.....
@AvaEdit:Lepiej tak nie pisz.Pisz tak:Ja nie gram na kodach i jest mi lepiej.Tak to zrozumiem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misti12
Najlepszy Moderator
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Pon 12:06, 10 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Tak?A to niby czemu tak myślisz?Czyli ja jestem idiotka, bo gram na kodach?!A kto ty właściwie?Ja zawsze gram na kodach:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|